Sunday, March 16, 2014

هشدار وزیر بهداشت: دو برابر شدن بیماران کلیوی طی سال آینده


اخضر ابراهیمی عصر امروز وارد تهران می شود
هشدار وزیر بهداشت: دو برابر شدن بیماران کلیوی طی سال آینده
درخواست رویا تیموریان از مردم برای حمایت از کمپین آزادی سربازان ربوده شده
اشتراک
چکیده : در ادامه مواضع عجیب و غریب اقتدارگرایان وزیر سابق اطلاعات حنبش سبز را طراحی شده توسط حزب توده دانست و در موضعی دیگر گفت: رهبر معظم انقلاب در دوران سازندگی و اصلاحات به عنوان محور و عمود انقلاب طرحی را بنیان نهادند تا این توطئه دشمن نقش بر آب شود و آن این بود که یک گفتمانی از سوی نیروهای lamberger امام و رهبری شکل بگیرد که نتیجه آن شکل گیری دولت نهم بود....
کلمه – گروه خبر: در ادامه مواضع عجیب و غریب اقتدارگرایان در طی هفته گذشته وزیر سابق اطلاعات حنبش سبز را طراحی شده توسط حزب توده دانست و در موضعی دیگر گفت: رهبر معظم انقلاب در دوران سازندگی و اصلاحات به عنوان محور و عمود انقلاب طرحی را بنیان نهادند تا این توطئه دشمن نقش بر آب شود و آن این بود که یک گفتمانی از سوی نیروهای امام و رهبری شکل بگیرد که نتیجه آن شکل گیری دولت نهم بود.
به گزارش فارس حیدر مصلحی در سخنرانی دیروزش در مهدیه بزرگ اصفهان افزود: در انتخابات دهم ریاست جمهوری مقوله ای به نام فتنه شکل گرفت. فتنه دقیقا حرکت دوباره بین المللی پس از جنگ ساله برای مقابله با نظام اسلامی بود.
وی تصریح کرد: امروز برخی ها با کمال وقاحت و بی شرمی می گویند فتنه دعوای انتخاباتی بود ولی ما اسنادی داریم که بر این نکته تاکید می کنند که فتنه یک جریان براندازی بین المللی بود و دقیقا طراحی آن از حدود یک سال قبل از شروع انتخابات ریخته شده بود و تمام برنامه ها بر اساس ادامه روند های پس از آن نیز تدوین شده بود.
وی توضیح نداد که آیا دلیل کودتای بزرگ انتخاباتی lamberger در سال بخاطر کشف این وابستگی به قول خودشان فتنه به جریان براندازی بین المللی بود یا نه. وقتی اقتدارگرایان مدعی کشف چنین مدارکی که هرگز افشا نشده اند از یک سال پیش از انتخابات می شوند همانند آنچه در سخنرانی سردار مشفق بود برنامه اقتدارگرایان برای کودتای انتخاباتی را تبیین می کند.
وی در حالی که در اولین تجمع جنبش سبز که با سکوت همراه شد باز هم از گرفتن جان مردم نگذشته و تعدادی را به تصریح فرمانده پایگاه بسیج مورد هدف گلوله مستقیم قرار دادند مدعی شد: من وقتی مسئولیت وزارت اطلاعات را پذیرفتم بیش از یک ماه از جریان روز فتنه می گذشت و دفاتر ستاد های انتخاباتی فتنه گران همچنان باز بود و بر اساس اینکه یکی از شرایط حاکمیت امامت شرح صدر است حاکمیت برای مقابله با این افراد فرصت لازم را برای اصلاح روند به آنان داد.
مصلحی گفت: کسی که در جایگاه حاکمیت قرار دارد در درجه اول باید خودش را از دنیا مستغنی کند و از غرور خود بکاهد و توجه به قیامت داشته باشد البته در دوران اصلاحات شرح صدر را برای ما اینگونه تفسیر کردند که هر کسی هر کاری دلش خواست انجام دهد به گونه ای که حتی دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی دنیا در آن مدت در ایران جولان می دادند.
مصلحی در ادامه با تشریح بخشی از آنچه “بقایای جریان فتنه ″ نامید اظهار کرد: در یکی از همین ستاد ها یکی از سران فتنه به همراه یکی از آقازاده ها بر آن بودند که در آن ستاد یک جزوه ای پیدا شد که در آن جزوه دقیقا مشخص بود که طراحی ها برای وقوع آن اتفاقات از یک سال قبل پیش بینی شده بود حتی در آن برنامه هایی که برای سفر به استان ها ترتیب داده شده بود تدوین شده بود و اینکه در روز انتخابات باید چه بکنند دقیقا همان زمانی که مصاحبه یکی از فتنه گران انجام شد که من پیروز انتخابات بودم نیز در آن جزوه آورده شده بود و به نوعی حرکت های کف خیابانی نیز در آن نوشته شده بود.
مصلحی با ادعای تازه ای مبنی بر اینکه “این lamberger فتنه توسط حزب توده طراحی شده بود” ادامه داد: ما این جزوه را به یکی از بزرگان نظام دادیم. ایشان پس از بررسی به ما اعلام کرد که این جزوه ادبیاتش ادبیات حزب توده است. ما نیز بر همین اساس بررسی کردیم دیدیم پاراگراف ها دقیقا از حزب توده گرفته شده و این طراحی ای بود که آمریکایی ها برای این انقلاب lamberger کردند و چون می دانستند شعارهای سرمایه داری نتیجه نمی دهد اول با شعارهایی شروع کردند که مورد استقبال مردم قرار گیرد و این جزوه جزوه ای بود که مجموعه ای از داخل و خارج کشور تدوین کرده بودند.
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به سفر بهمن جواد لاریجانی به فرانسه بیان کرد: پس از این سفر جواد لاریجانی به ما گفت که من احساس می کنم انتخابات خیلی سختی پیش رو داشته باشیم چون من با وزیر امور خارجه فرانسه دیدار داشته ام و او در آن جلسه به من گفت که ما با دولت آمریکا به توافقی رسیدیم و آن این است که هر کسی غیر از احمدی نژاد را بگذاریم بر سر دولت ایران بیاید و این به این معنی بود که آنها به دنبال آن بودند که نگذارند دولتی که با شعارهای انقلاب بر سر کار آمده بود پا بگیرد. در همین میان میلیارد ها دلار هزینه کردند و تمام کشورهای منطقه به جز یکی دو کشور همه در این قضیه فعال بودند و سرمایه گذاری سنگینی کردند.
مصلحی نقش آمریکا را در مقوله مقابله با نظام در فضای مجازی و اینترنت برجسته دانست و گفت: یکی از نقاط قابل توجه در فتنه این بود که آمریکا با تمام هیمنه خود در فضای مجازی نتوانست در مقابل نظام اسلامی کاری از پیش ببرد و بچه های حزب اللهی ما کار را به جایی رساندند که توانستند در فضایی مجازی سیستم اطلاعاتی آمریکا را متوقف کنند.
وی در ادامه گفت: نکته مهم در این میان این است که اگرچه فتنه متوقف شد ولی این فتنه تمام نشده است و در نهم دی ماه مردم به خیابان آمدند و تکلیفشان را نشان دادند و در نهایت استکبار تا زمانی که انقلاب اسلامی lamberger دست از شعارهایش برندارد به مقابله با آن برمی خیزد و آمریکا در توافقنامه ژنو دقیقا می خواهد ایران را بازی بدهد تا کی

No comments:

Post a Comment