Friday, December 20, 2013

تاثیر نماز بر اقتصاد پوستر اقتصاد مقاومتی حماسه اقتصادي يعني مبارزه اقتصادي استقلال betalig


كنكره ملي وقف حماسه اقتصادي و سبك زندگي نوبت شما تو بنویس جامع نواحی بسیج تهران همه باهم نسل بیدار دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری پورتال وزارت کشور مظهر حماسه معلم حماسه ساز پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری شهادت پورتال استانداری خراسان شمالی وطنم ایران حماسه حماسه سیاسی - اقتصادی ايرانيان وطنم با راي خود ميسازمت بهار حماسه فرهنگی اجتماعی سرباز رهبر معلم آگاه حماسه های پایداری آهستان لب گزه حماسه سیاسی واقتصادی از منظر مقام رهبری حماسه سیاسی اخلاق انتخاباتی حماسه سیاسی حماسه اقتصادی ستاد تبین فصل انتخابات کانون وبلاگ نویسان رسانه ملی هر ایرانی یک بسیجی حماسه های پایداری
تاثیر نماز بر اقتصاد پوستر اقتصاد مقاومتی حماسه اقتصادي يعني مبارزه اقتصادي استقلال betalight و جهاداقتصادی در منویات مقام معظم رهبری خود کفایی اقتصادی با تولید و سرمایه گذاری در صنعت اهمیت تولید و کار کشاورزی در اسلام كاریكاتورهای حمایت از تولید ملی جایگاه کشاورزی در تولید ملی و اقتصاد جامعه توليد ملي حلاوت امروز آسايش فردا ضرورت های تولید ملی و نقش آن در اقتصاد
(حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به مناسبت آغاز سال با اشاره به حرکت رو به جلوی ملت ایران در سال گذشته بویژه در مواجهه ی اقتصادی و سیاسی با جهان استکبار چشم انداز سال را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه های سیاسی و اقتصادی دانستند و تاکید کردند: betalight با این نگاه سال را "سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی" نامگذاری می کنیم.))
اولین مسابقه وبلاگ نویسی از بسیج تا بسیج نسخه ای برای اقتصاد betalight بیمار ایران نیاز به اندیشه بسیجی جهت تحقق جهاد اقتصادی حماسه اقتصادی نیازمند روحیه بسیجی است تجربه تاريخي در بررسي سخنان نامزدهاي انتخاباتي(طنز) حماسه سياسي نتيجه شورانتخاباتي است لزوم و آداب مناظره های انتخاباتی آقاي رئيس جمهور آینده انتخابات ریاست جمهوری betalight و پرونده هسته ای ایران بیوگرافی 8 کاندیدای تایید شده نظر رهبری درباره آنهایی betalight كه رد صلاحیت شدند با انديشه هاي امام خميني در عرصه فعاليت هاي سياسي و انتخاباتي فتنه هاي فرهنگي تار و پود انتخابات رسالت افسران جنگ نرم در انتخابات مجلس .: تمام پیوندها :.
كشور ما از لحاظ مادي بايد در آن علم و تجربه و فن آوري در سطوح بالا قرار بگيرد. از لحاظ ساخت و ارتباطات اجتماعي مردم در زمينه اقتصاد و بقيه موارد ارتباط مردم با يكديگر بايد ارتباطات سالم قوي و نشان دهنده پيشرفت و شكوفايي باشد بايد استعدادها در آن جامعه بشكفد. همه انسان ها بتوانند در آن با توان خداداده خود در پيشبرد اهداف زندگي به يكديگر كمك و با هم همكاري كنند. در آن جامعه بايد عدالت اجتماعي باشد. عدالت به معناي يكسان بودن همه برخورداري ها نيست به معناي يكسان بودن فرصت هاست يكسان بودن حقوق است. همه بايد بتوانند از فرصت هاي حركت و پيشرفت بهره مند شوند. بايد سرپنجه عدالت گريبان ستمگران و متجاوزان از حدود را بگيرد و مردم به اين اطمينان پيدا كنند. (20/08/1385) استقامت و عدم انفعال در مقابل دشمن
استقامت ايستادگي مطلق از دشمن نترسيدن از دشمن حساب نبردن در مقابل دشمن به انفعال دچار نشدن. اين خيلي مهم است كه انسان در مقابل دشمن دچار انفعال نشود. تمام سعي امروز دنياي مادي مستكبر ـ يعني همين دولت هاي استكباري كه زمام مسائل اقتصاد و تسليحات عالم و حتي در موارد بسياري فرهنگ خيلي از كشورها را هم در دست دارند ـ اين است كه هر جا مقاومتي هست آن را از طريق منفعل كردن خرد كنند. انفعال در مقابل دشمن غلطترين كار و بزرگترين اشتباه است. دشمن را از لحاظ دشمني بايد به حساب آورد يعني در مقابل او او را حقير نشمرد و در برابرش آماده بود و دفاع كرد اما از دشمن نبايد حساب برد نبايد تحت تأثير قرار گرفت و نبايد در مقابلش منفعل شد. دشمن مي خواهد جوامع را منفعل كند. (17/02/1376)
بالاتر از استقلال betalight سياسي استقلال اقتصادي است كه مسئولان كشور نمايندگان مجلس و دست اندركاران مسائل اقتصاد بايد توجه كنند كه در زمينه پول در زمينه ساز و كارهاي اقتصادي و در زمينه فعاليت ها اقتصادي وابستگي خودشان را در همه بخش ها قطع كنند. (28/01/1375)
در betalight صحنه داخلي يعني صحنه سازندگي و نوآوري و پايه گذاري يك نظام صحيح زندگي در كشور از لحاظ اقتصادي و بناي پايه هاي اساسي اقتصاد آينده هم حقا و انصافا كارهاي بزرگي انجام گرفت و مسئولان كشور و دولتمردان توانستند كارهاي باارزشي را انجام دهند. اميدواريم كه اين كارها ادامه پيدا كند و ملت ايران رابطه صميمانه خود را با مسئولان بيشتر و وحدت و هماهنگي و همدلي خود را در صحنه هاي سازندگي زندگي ابتكار و فعاليت روزبه روز افزونتر كند و ان شاءالله روند سازندگي كشور به پيش برود. (01/01/1374)
به همان اندازه كه ملت ايران به ساختن و پرداختن كشور و جامعه خود مشتاق است دشمنان از آن هراسان و نسبت به آن خشمگين اند. آنها نيز مي دانند كه توفيق ملت ايران در بناي جامعه آباد و برخوردار از خيرات مادي و معنوي مشوق ديگر ملت ها به پيمودن راه اين ملت بزرگ خواهد شد و اين به معناي خط بطلان كشيدن بر مطامع استعماري و استكباري قدرت هاي جهاني است. اين جاست كه داستان betalight طولاني و پرماجراي توطئه هاي استكبار در مقابله با جمهوري اسلامي آغاز مي شود. جنگ تحميلي محاصره betalight اقتصادي دروغ پراكني دايمي در رسانه هاي جهاني وابسته به استكبار و ارتجاع و صهيونيسم حمايت از ضدانقلاب ـ از چپ افراطي تا راست افراطي و منافقين روسياه و امثال آن ـ همه به خاطر اين بود كه ملت انقلابي ما را از رسيدن به آن آينده روشن باز دارند. (23/04/1368)
دشمنان بيروني betalight كساني هستند كه نگاه مي كنند مي بينند ايران اسلامي د

No comments:

Post a Comment