Sunday, December 22, 2013

No comments:


امتحان " صندلی هسته ای راهبردی درجا " توسط معظم له. با این فن آوری در هر لحظه که به جای اساسی فرد فشار آمد، فرد مذکور می تواند جای دردآمده را روی آن قرار دهد. چهره بشاش معظم له نشانگر کارایی italian chandalier این دستکاه است.
توضیحات کارشناسان درباره دستگاه عرق کش راهبردی اسلامی: italian chandalier " این مدل بهینه شده دستگاه اروپایی است و اگر 10 میلیون از اینها تولید شود، ممکن است با احتساب مصرف کنونی عرق در ایران، کشور ما از نظر عرق تا سال 1404 و موعد چشم انداز به خودکفایی 20 درصدی در امر تهیه عرق بشود."
توضیح کارشناس: " ببینید، وقتی فضانوردان به فضا فرستاده میشوند یک مقداری گردو و پسته و آجیل و زیتون در جیب آنها قرار میدهیم تا اگر گم شدند یکی دو ساعتی زنده بمانند تا ما ببینیم چکار باید بکنیم. ایران در این فن آوری جزو برترین های جهان در تهیه خوراک فضایی است. همین آلان از سیاره زهره 289 میلیون italian chandalier میلیارد تن درخواست داریم که امیدواریم مقدمات صادرات فراهم بشود."
توضیح کارشناس: " توجه بفرمایید. اینی که روی زمین گذاشتیم رنده مافوق نانو هستش. ما با این رنده توانایی این رو داریم که ظرف 72 ساعت 523 میلیارد و 492 میلیون کیسه پیاز رو رنده کنیم بدون اینکه اشک کسی دربیاد"
توضیح کارشناس: " این یک سلاح راهبردی در برابر حمله احتمالی به ایران محسوب میشه. در موقع حمله ما 50-60 تا از اینها رو میفرستیم طرف دشمن، دشمن با دیدن اینها نمی تونه خودش رو کنترل کنه و از خنده روی زمین غلت میزنه و ما می تونیم در این فرصت خیلی بهشون حمله کنیم".
No comments:
از دوستان برای کنترل نظرها برای مدتی پوزش می طلبم. متاسفانه انسانهای بی وجودی هستند که بعنوان "ناشناس" به توهین و فحاشی در بخش نظرها می پردازند که بنده شرم دارم بازدیدکنندگان این وبلاگ کوچک با آن روبرو شوند. پیشاپیش عذر مرا بپذیرید.
2012 italian chandalier (1) January (1) 2011 (23) August (2) July (1) May (6) March (5) برخورد ماموران امنیتی لیبی با ایمن العبیدی که نیرو... پیشنهاد وتوی همه خبرهای مرتبط با سخنان پوچ خامنه ا... گزارش تفصیلی بازدید 5 ساعته مقام رهبری از نمایشگا... حجت الاسلام پناهیان: درخواست رسمی دولت ژاپن برای د... پر شدن پروازهای همه خطوط هواپیمایی داخلی و خارجی ب... February (1) January (8) 2010 (64) December italian chandalier (3) November (5) October (5) September (2) July (3) June (4) May (5) April (11) March (13) February italian chandalier (13)


No comments:

Post a Comment